Magic Sims

Direktlänk till inlägg 14 maj 2014

3# Love house - Sjukhuset

Av Emilie Svensson - 14 maj 2014 13:00

Läs andra delen HÄR "Inflyttningsfesten"

ROLL LISTAN FINNS I DET FÖRSTA AVSNITTET!

 

Nästa kväll

   

Alla hade lagt sig förutom Candy som var uppe och läste i sin bok.

Liam hade varit borta hela dagen, har var hos sin kompis som bor en kvarter bort.

Han hade varken ringt eller sms:at Candy eller dom andra, mådde han bra?

Plötsligt under Candys läsning ringer telefonen.

Hon går ner till köket och kollar på telefonen några sekunder innan hon tar upp luren och svarar.

Det var sjukhuset som ringde.


  

De berättade att Liam hade blivit påkörd tidigt på morgonen påväg hem.

Candy kunde inte tro det, men han skulle bli okej.

Candy springer upp till de andra och väcker dom.

Candy: Upp! Vi ska till sjukhuset!

De andra bara undrar varför och Candy berättar.


Senare på sjukhuset

 


Doktorn som Candy har pratat med via telefon kommer till hon och de andra vid väntrummet.

Doktorn/Fabian: Är ni Liams vänner?

Candy: Ja. 

Fabian: Han är redo för besök.

De följer med doktorn som visar dom in till ett rum, där ligger Liam sovandes.

 

  

  

Fabian: Han kommer bli bra, inga allvarliga skador eller indreblödningar.

Vendela: Vad gjorde han ens igår efter festen?

Jade: Vet inte, men vi får ta reda på det när han kommer ut härifrån.

Candy: Han var hos en kompis.

Jade: Kompis säger du, liksom att bara sticka utan att säga vem eller vart låter inte trovärdigt. Och varför just när nästan alla hade lagt sig?

Candy: Jag vet inte.

Fabian: Vi vet inte om det var en olycka eller ett brott. Personen som körde på honom lämnade platsen utan spår men polisen letar efter personen.

Vendela: Vilken idiot...

Candy: Innan han gick efter festen sa han "Jag finns alltid i ditt hjärta", tror ni han gjorde det med mening?

Jade: Tror jag inte, vet du något mer?

Fabian: Nej, men jag tror polisen vet något mer. Prata med dom.


Fortsättning följer...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilie Svensson - 26 maj 2014 21:15

Som rubriken säger, vet inte hur länge men iallafall... Ses någon gång igen! ...

Av Emilie Svensson - 21 maj 2014 21:14

                             Har gjort klart sjukhuset nu, det finns fler rum än dessa på bilderna. Vad tycker ni om bygget/inredningen? Låt mig höra! Kommentera och lämna feedback.   ...

Av Emilie Svensson - 19 maj 2014 17:27

        Jag och Hanna (unicornsims.bloggplatsen.se) gjorde en konstig familj på The Sims 3. Men jag blev ganska nöjd, för dom är vädligt snygga. ...

Av Emilie Svensson - 18 maj 2014 13:16

Hellu, hade tänkt göra en tävling här på bloggen. Det går ut på att man ska ta det finaste fotot på The Sims 3, tex på din sim framför en strand. Ni får givetvis redigera bilden men ni får inte sno bilder! Och vad är priset? Jo, det är ett valf...

Av Emilie Svensson - 18 maj 2014 00:52

             

 

  VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!

----------------------------------------

 Mitt namn är Emilie och jag är en 13-årig tjej född 2001 som älskar Sims och har spelat det sen 6-års åldern. Jag har tidigare haft en Sims blogg men slutade när min dator gick sönder då jag inte hade tillgång till att spela.

 

Har ni frågor kan ni ställa dom i en kommentar eller här under i menyn.

 

-------------------------------------

Mina The Sims 2 expansionspaket/prylpaket:

 

 Mina The Sims 3 expansionspaket/prylpaket:

 

-------------------------------------

     

Nya fusk/tips varje dag! Håll utkik och få reda på fler möjligheter till spelet.

Fråga mig

VIKTIGT ATT TÄNKA PÅ INNAN DU FRÅGAR NÅGOT!

----------------------------------------

Leta i bloggen efter svaret och om inte det finns hjälper jag gärna till. Beskriv problemet noga. 

 

OBS! Eftersom jag inte är Wikipedia eller en uppslagsbok har jag inte svar på allt, men det mesta.

 

Ställ frågan en gång och ha tålamod, tack.

3 besvarade frågor

Letar du efter något?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards